1:01 PM

Εὐλογητὸς Κύριος ὁ Θεός μου ὁ διδάσκων τὰς χεῖράς μου






ΨΑΛΜΟΣ 143 (Μασ. 144)

Τ Δαυΐδ, πρς τν Γολιάθ.
Ψαλ. 143,1             Ελογητς Κύριος Θεός μου διδάσκων τς χεράς μου ες παράταξιν, τος δακτύλους μου ες πόλεμον·
Ψαλ. 143,1                  Δοξασμένος ας είναι ο Κυριος και Θεός μου, ο οποίος διδάσκει τα χέρια μου να χειρίζονται την σπάθην κατά τας συμπλοκάς εις τας μάχας, και τα δάκτυλά μου να χρησιμοποιούν το τόξον κατά τους πολέμους.
Ψαλ. 143,2             λεός μου κα καταφυγή μου, ντιλήπτωρ μου κα ύστης μου, περασπιστής μου, κα π᾿ ατ λπισα, ποτάσσων τν λαόν μου π᾿ μέ.

Ψαλ. 143,2                  Αυτός είναι το έλεός μου, το καταφύγιόν μου, ο προστάτης μου και ο ελευθερωτής μου, ο υπερασπιστής μου, και εις αυτόν έχω στηρίξει τας ελπίδας μου· εις αυτόν, ο οποίος υποτάσσει ομονοημένον τον λαόν μου εις εμέ.
Ψαλ. 143,3             Κύριε, τί στιν νθρωπος τι γνώσθης ατ, υἱὸς νθρώπου τι λογίζ ατ;
Ψαλ. 143,3                  Κυριε, τι είναι τάχα ο ευτελής άνθρωπος, ώστε να αποκαλύπτης και να καθιστάς τον εαυτόν σου γνωστόν εις αυτόν; Η ο υιός του ανθρώπου, ώστε να τον λογαριάζης και να τον λαμβάνης υπ όψιν σου;
Ψαλ. 143,4             νθρωπος ματαιότητι μοιώθη, α μέραι ατο σε σκι παράγουσι.
Ψαλ. 143,4                  Ο άνθρωπος είναι όμοιος προς το μάταιον και παροδικόν. Αι ημέραί του παρέρχονται ωσάν σκια.
Ψαλ. 143,5             Κύριε, κλνον ορανος κα κατάβηθι, ψαι τν ρέων, κα καπνισθήσονται.
Ψαλ. 143,5                  Συ όμως, Κυριε, που είσαι τόσον συγκαταβατικός προς ημάς τους ευτελείς ανθρώπους, χαμήλωσε τους ουρανούς και κατέβα. Εγγισε με τα χέρια σου τα βουνά και θα ανάψουν και θα γεμίσουν καπνόν.
Ψαλ. 143,6             στραψον στραπν κα σκορπιες ατούς, ξαπόστειλον τ βέλη σου κα συνταράξεις ατούς.
Ψαλ. 143,6                  Αστραψε αστραπήν επάνω από τους εχθρούς μου κα θα τους διασκορπίσης. Στείλε εναντίον των τα βέλη σου, και θα τους συγκλονίσης
Ψαλ. 143,7             ξαπόστειλον τν χερά σου ξ ψους, ξελο με κα ῥῦσαί με ξ δάτων πολλν, κ χειρς υἱῶν λλοτρίων,
Ψαλ. 143,7                  Απλωσε, Κυριε, το χέρι σου από το ουράνιον ύψος, βγάλε με και γλύτωσέ με από τα πολλά ορμητικά ύδατα, που απειλούν να με πνίξουν· από τα χέρια δηλαδή των αλλοεθνών ανθρώπων.
Ψαλ. 143,8             ν τ στόμα λάλησε ματαιότητα, κα δεξι ατν δεξι δικίας.
Ψαλ. 143,8                  Αυτών, των οποίων το στόμα ελάλησε δόλια και ασύστατα πράγματα και η δεξιά των χειρ είναι όργανον αδικημάτων.
Ψαλ. 143,9             Θεός, δν καινν σομαί σοι, ν ψαλτηρί δεκαχόρδ ψαλ σοι
Ψαλ. 143,9                  Ω Θεέ μου, εις την νέαν αυτήν συντριβήν των εχθρών μου, θα ψάλλω εγώ προς σε νέον άσμα ευγνωμοσύνης. Με δεκάχορδον μουσικόν όργανον θα σε υμνολογήσω· σέ,
Ψαλ. 143,10           τ διδόντι τν σωτηρίαν τος βασιλεσι, τ λυτρουμέν Δαυΐδ τν δολον ατο κ ομφαίας πονηρς.
Ψαλ. 143,10                ο οποίος ανέκαθεν δίδεις νίκας και σωτηρίαν στους βασιλείς· σέ, ο οποίος έσωσες εμέ, τον δούλον σου Δαυίδ από την θανατηφόρον ρομφαίαν του Γολιάθ.
Ψαλ. 143,11           ῥῦσαί με κα ξελο με κ χειρς υἱῶν λλοτρίων, ν τ στόμα λάλησε ματαιότητα κα δεξι ατν δεξι δικίας.
Ψαλ. 143,11                Απάλλαξέ με και τώρα και γλύτωσέ με από τα χέρια των αλλοεθνών, των οποίων το στόμα ελάλησε και λαλεί ψευδολογίας, η δε δεξιά των χειρ είναι όργανον αδικίας.
Ψαλ. 143,12           ν ο υο ς νεόφυτα δρυμένα ν τ νεότητι ατν, α θυγατέρες ατν κεκαλλωπισμέναι, περικεκοσμημέναι ς μοίωμα ναο,
Ψαλ. 143,12                Αυτοί απολαμβάνουν σήμερον όλα τα αγαθά. Τα παιδιά των λόγω της νεότητός των όμοιάζουν σαν βλαστάρια καλώς ριζωμένα και θαλερά. Αι θυγατέρες των είναι καλλωπισμένες και στολισμένες με κοσμήματα στο σώμα των, ωσάν τα αγάλματα ειδωλολατρικού ναού.
Ψαλ. 143,13           τ ταμιεα ατν πλήρη, ξερευγόμενα κ τούτου ες τοτο, τ πρόβατα ατν πολύτοκα, πληθύνοντα ν τας ξόδοις ατν,
Ψαλ. 143,13                Αι αποθήκαι των είναι γεμάται από αγαθά. Υπερεκχυλίζουν από κάθε είδος· τα πρόβατά των είναι πολύτοκα. Πολλαπλασιάζονται αναρίθμητα στους βοσκοτόπους, όπου εξέρχονται προς βοσκήν.
Ψαλ. 143,14           ο βόες ατν παχες, οκ στι κατάπτωμα φραγμο, οδ διέξοδος, οδ κραυγ ν τας πλατείαις ατν,
Ψαλ. 143,14                Τα βόϊδια των είναι παχέα. Κανένας από τους τοίχους των οικοδομών των δεν έχει κρημνισθή ούτε και έχει υποστή καμμίαν ρωγμήν. Δεν ακούεται κραυγή θρήνου και πόνου εις τας πλατείας των.
Ψαλ. 143,15           μακάρισαν τν λαόν, τατά στι· μακάριος λαός, ο Κύριος Θες ατο.
Ψαλ. 143,15                Εκείνοι, οι οποίοι αγνοούν σε και το θέλημά σου, εκαλοτύχησαν τον λαόν, ο οποίος απολαμβάνει αυτά τα αγαθά. Αλλά εις την πραγματικότητα μακάριος είναι ο λαός εκείνος, του οποίου ο αληθινός Θεός είναι ο Θεός και Κυριος του.


Kindly Bookmark this Post using your favorite Bookmarking service:
Technorati Digg This Stumble Stumble Facebook Twitter
YOUR ADSENSE CODE GOES HERE

0 comments :

Post a Comment

 
eXTReMe Tracker

Category 3

[Valid Atom 1.0]

ΣΧΟΛΙΑ

TRANSLATE


RECENT POSTS

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Followers

| ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ © 2009. All Rights Reserved | Template Style by My Blogger Tricks .com | Design by Brian Gardner | Back To Top |